Ez leginkább egy konzultációs blog, de mindenféle írások vannak itt, amik összességében jelezhetik mi is foglalkoztat és körülbelül mi a szemléletem.
Tájékoztatásként a névjegyem és a szolgáltatás leírása, hogy mégis ki vagyok és mit kínálok.
Ha ezek alapján vagy mindezek ellenére úgy tűnik, tudnánk együtt dolgozni, ajánlom az elérhetőségem.

2018. augusztus 17.

panelek

L már a pénztárnál kiszúrta az áruház távozási folyosóján termékmintázókat, ami kölcsönös volt. Hiszen azok meg potenciális kuncsaftság szempontjából pásztázták az embereket. Ha már a szemkontaktus kialakult, egyenes út volt a találkozásig. Így az aranyos lány le is szólította, mikor odaért.
Valami kis dobozok voltak, parfüm, ami eléggé távol áll L érdeklődésétől. Klasszikus kérdések, hogy van-e kis ideje, hogy szólíthatja – legalább kétszer kérdezte, mert L nem értette miért is kéne nevén szólítania, nem lesz ez olyan hosszú kapcsolat –, szokott-e tévét nézni, akkor legalább internet, ismeri-e felsorolt parfüm márkákat – a Dior volt ismerős –, ilyesmi. L jelezte, hogy a marketinges részt ugorják át, máris fújhatja a mintát a kezére. Az aranyos lány meg is tette, de hát nem volt szabad egyből szagolni, várni kell míg az alkohol elpárolog, addig elmondta, hogy látja L mennyire kommunikatív, kérdezte mivel foglalkozik, ilyenek. L merengett, hogy éppen kifejezetten nem kommunikatív, de hát nem akart vitatkozni, az is kommunikáció lett volna. Majd a jobb kezén levő illatra szavazott. Ami állítólag sportos.
L ezzel le is tudta volna, de az aranyos lány még valamit magyarázott, hogy valamennyiből néhány embernek ő személyesen extra ajánlatot tehet, és L jófej – ami szintén megalapozatlan minősítésnek tűnt ennyi ismeretség alapján, bár ettől még igaz is lehet –, ezért neki tenne egy ajánlatot, vagy ajándékot, adna egy parfümöt jelképes áron, ha válaszol valami igen egyszerű kvízkérdésre. L ösztönös tiltakozása ellenére a kezébe is nyomott egy dobozt, hogy fogja meg nyugodtan. Végül L mégiscsak kijelentette, hogy jelképes áron sem érdekli parfüm, ami láthatóan érthetőre sikerült, így már csak tisztázták, hogy melyik illatra szavazott, merthogy ez lényeges – akkor is, ha már láthatóan legyártották a termékeket. Így a játékszabályoknak megfelelően köszöntek el.
Hazafelé L merengett, hogy milyen szépen látszottak a profi játékos panelei. A kapcsolatteremtés, személyesség erőltetése, segítségkérésként beállítani a „kóstolót”, mintha valami tesztelő lenne és volna bármi jelentősége, hogy mire szavaz, hízelgő, bár kevéssé hiteles minősítések, a kiválasztottsággal és csodálatos egyszeri ajánlattal kecsegtetés, amit akár ki is érdemel egy okos válasszal, így a hiúsága is meglegyeződtetik és olyan mintha megérdemelné, az elsózandó termék kézbe adása, stb. Mindez folytonos beszéd közben, ami szintén hasonló részletességgel kidolgozott, felépített és eredendően bizonnyal jóval bővebb volt, mint amit L megtapasztalt.
És mindez hatékony, hiszen könnyű elhinni a kiválasztottságot, okosságot, jófejséget meg minden ilyesmit, akkor is ha az ember tudja, hogy csak a pénztárcája érdekli a másikat. Jól esik, ha egy aranyos lány ilyen pofátlanul szembe dicséri az embert, még ha hivatalból is. Viszonzásul nem nagy ár, ha megveszi azt ember azt a valamit, amivel egyébként is jól jár. Győztes-győztes felállás.
L párja természetesen egyből „szagot fogott”, megérezte a szokatlan illatot. Úgyhogy ki is derült, L nem jól választott, a bal kezén levő illat a kellemesebb. Nem vitatkozott.