Y: Ezt nem vettem észre, még köszönt is, meg elköszönt, teljesen normálisan kezelt.
X: De nem mosolygott, sőt alig nézett rám, a köszönés csak automatizmus volt. Igazából észre sem vett.
Y: Neki csak egy vásárló vagy, miért venne észre?
X: Nem egy vásárló vagyok, én Én vagyok. Hogyhogy nem vette észre?
Y: Nekem te Te vagy, meg magadnak is, de nem mindenkinek. Úgy tűnik, a pénztárosnak éppen nem.
X: De ilyen nincs, én Én vagyok, és mindenkinek. Mindenki észreveheti és vegye is észre.
Z: Szerintem eddig te sem vetted észre őt, most is csak azért, mert nem foglalkozott veled és ez valamiért feltűnt. Bár egyébként meg nem volt barátságtalan.
X: Csak érdektelen. Ez a rosszabb.
Z: Nem feladata, hogy érdekeld, és általában másoknak sem. Ha érdekelsz valakit, az már csak bónusz.
Y: Például engem érdekelsz. És ez nem alapszolgáltatás, úgyhogy értékelhetnéd…